tirsdag den 12. august 2008

Det er HELT UTROLIGT!!!!



Og hold nu fast……Jeg havde allerede prøvet den vilde rutschebane med over 5 loops mere en 1 gang…..Rasmus ville aldrig i livet med op i den….nej nej NEJ Anne blev han ved med at sige…..men som dagen gik i Sea World, fik jeg ham mere eller mindre overtalt….med den aftale at, hvis det var så slemt, som han troede, skulle jeg nok hjælpe ham, når han(som han blev ved med at gentage) skulle brække sig bagefter, og mest af alt måtte jeg aldrig mere presse ham til at tage med i en rutschebane…..og så fik jeg ham endelig overtalt, og han gik med og den lange vej til toppen…heldigvis ikke så meget kø!!!! Og så blev det vores tur, vi stod forrest i køen, da der pludselig var problemer med rutschebanen….hehe så har man fået den ellers vildt bange mand med op i rutschebanen(både højdeskræk og ingen tillid til holdbarheden af konstruktionen), og så har de problemer og skulle have en vogn væk….typisk! Rasmus håbede vist på, at den ikke kunne køre mere den dag…. men efter et godt stykke ventetid kom vi op i rutschebanen, og selveste Hr. Munk Pedersen grinte hele vejen….gennem alle de mange lopps…. han havde lidt hovedpine bagefter…..men mon ikke bare det var varmen, og at han havde stået så spændt og ventet….Så mon ikke at jeg kan få ham lokket med op i flere rutschebaner :) …..hvem ved….det kan ske, det er det nye mellemnavn, der har ændret ham lidt :-)

Ingen kommentarer: