torsdag den 7. august 2008

Kontakt med Danmark



På vores tur blir der også tid til at snakke med dem der hjemme....skønt og næsten gratis når man bruger skype :-) det er dejligt lige at snakke lidt med de gamle. Ellen er jo super sej til det med skype, så hun blev ikke så overrasket som min kære mor, der blev helt forvirret, da jeg ringede, mens hun stod i et supermarked.....men glad det blev hun :), den der blev allermest chokeret var min kære farmor......hun tog lige en lang kunst pause, da jeg sagde, at det var en lille hilsen fra Florida.....og så kunne jeg ellers bare høre hendes rigtig glade stemme sige: "jamen hej anne...." (som hun nu siger det på bornholmsk)og når man får sårn et hej, blir man helt varm indeni. Ellers håber vi bare at I alle har det rigtig godt derhjemme, der er vist ikke nogen tvivl om, at vi hygger os og nyder det :)

Ingen kommentarer: